مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-01سياسي

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان بهار/ هدررفت 200 هزار تن سیب زمینی


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس توجه به صنایع تبدیلی را از نیازهای عمده شهرستان بهار برشمرد و گفت: 817 میلیارد تومان برای کشاورزی ملایر در نظر گرفته شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، فتح الله توسلی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بهار با تأکید بر لزوم توجه متوازن به شهرستان ها اظهار کرد: متأسفانه توزان در تخصیص بودجه در بین شهرستان های استان رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه برای مثال اعتبارات زیادی برای ملایر در نظر گرفته شده در حالی که شهرستان های بهار و کبودراهنگ نادیده گرفته شده است خواستار رفع این مشکل شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی توجه به صنایع تبدیلی را از نیازهای عمده شهرستان بهار برشمرد و گفت: 817 میلیارد تومان برای کشاورزی ملایر در نظر گرفته شده، در حالی که 200 هزار تن سیب زمینی به عنوان سرمایه ملی در انبارهای شهرستان بهار پوسیده شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بهار از نبود صنایع تبدیلی سیب زمینی رنج می برد تصریح کرد: پروژه سد ملایر، راه آهن ملایر، مبل و منبت ملایر اعتبارات میلیاردی دریافت کرده اند اما شهرستان بهار علیرغم ظرفیت بالایی که دارد و می تواند نیازهای غرب کشور را تامین کند، مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان بهار/ هدررفت 200 هزار تن سیب زمینی

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان بهار/ هدررفت 200 هزار تن سیب زمینی