مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-01اقتصادي

قطعی برق صنایع در بخش سیاستگذاری کشور مستلزم توجه خاص است


نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به بروز بحران آب و برق در کشور عنوان کرد: حجم امروز منابع ما، اقتضا می کند تا در سیاستگذاری های تولید خود بازنگری نماییم.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به بروز بحران آب و برق در کشور عنوان کرد: حجم امروز منابع ما، اقتضا می کند تا در سیاستگذاری های تولید خود بازنگری نماییم.

قطعی برق صنایع، در راهبرد مدیریت بحران، نیازمند توسل به راهکارهای مناسب در بخش سیاست گذاری کشور است و حتی به تبعات بلندمدت تصمیمات بایستی توجه بیشتری شود.

جلال جوشش در دومین جلسه کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی مشهد اظهار کرد: متاسفانه واحدهای صنعتی در حال حاضر در خط مقدم قطعی برق قرار دارند.

به نظر می رسد که اتخاذ چنین راهبردهایی به واسطه بازخورد اجتماعی کمتری که دارد، در اولویت مسئولان امر است، در حالی که چنین روندی در آتیه به بروز مشکلات جدی تر منجر خواهد شد.

وی افزود: شناسایی ظرفیت های تولید انرژی در استان، شناسایی موانع تولید در این بخش، توسعه سرمایه گذاری های در صنعت انرژی و .

از مهم ترین اهداف این کمیسیون از بدو تشکیل بوده است.

در همین راستا کمیسیون انرژی نسبت به تشکیل دو کمیته تخصصی بهینه سازی مصرف آب و انرژی و کمیته انرژی های تجدید پذیر و پراکنده اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق صنایع در بخش سیاستگذاری کشور مستلزم توجه خاص است

قطعی برق صنایع در بخش سیاستگذاری کشور مستلزم توجه خاص است