مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-01سياسي

برگزاری سالانه 15 هزار برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات در خراسان جنوبی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری سالانه بیش از 15 هزار برنامه توسط ستادهای ذیل این شورا در استان طی مناسبت های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد ملایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی اظهار کرد: از آغاز پیروزی نهضت جمهوری اسلامی، مردم اهدافی داشتند که یک بخش آن نقش مردم در نظام و بخش دیگر هم جاری بودن احکام اسلامی در اداره کشور بود.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بودند، ادامه داد: بعد از سال ها که تلاش شد با رهبری امام (ره) در سال 57 آرزو به تحقق پیوست و جمهوری اسلامی محقق شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: مردم در 12 فروردین نیز به جمهوریت نظام رأی دادند و جمهوری اسلامی را نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر برگزیدند.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و اساسی ترین محور در این نظام اسلام باید باشد؛ بیان داشت: با این جریان در تاریخ معاصر، ما از بلوک شرق و غرب که هیچکدام دین را نمی پذیرفتند، متمایز شدیم.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه از همان زمان چالش گفتمانی از نظر اندیشه با کشورهای غرب و شرق ایجاد شده است، گفت: کسانی هم که می خواستند بر این کشور، سلطه داشته باشند با نظام دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالانه 15 هزار برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات در خراسان جنوبی

برگزاری سالانه 15 هزار برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات در خراسان جنوبی