مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-01اقتصادي

موزه یاسوج پس از 14 سال به بهره برداری رسید


موزه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون و نماینده ولی فقیه در استان پس از 14 سال افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد موزه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون و نماینده ولی فقیه در استان پس از 14 سال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مجید صفایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این موزه گفت: فاز یک این موزه امروز با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ساختمان این موزه در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده است، افزود: این موزه که در 5 طبقه افتتاح شده در بحث رونق گردشگری صنایع دستی پذیرای مهمانان و گردشگران استان است.

صفایی با اشاره به واگذاری دو بخش از این موزه به بخش خصوصی تصریح کرد: طبقه فوقانی این موزه که شامل کافی شاپ و رستوران است و محوطه که برای حوزه صنایع دستی و گردشگری با یک فراخوان در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با اعتباراتی که به این موزه تزریق شده فاز دوم آن تا بهمن ماه 1400 به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه یاسوج پس از 14 سال به بهره برداری رسید

موزه یاسوج پس از 14 سال به بهره برداری رسید