مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-01سياسي

نهاد شورای هماهنگی تاکنون از وظیفه اصلی خود عقب نشینی نکرده است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه گاهی به دلیل برخی مصلحتها تا عدم برگزاری بعضی مراسم ها رفته ایم گفت: این نهاد تاکنون از وظیفه اصلی خود عقب نشینی نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرت الله لطفی ظهر یکشنبه در نشست رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد با تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش برنامه ها و مراسم انقلاب اظهار داشت: اعضای رسانه به عنوان عضو و بازوی اصلی ما در پوشش دهی مراسم هستند که باید از زحمات و تلاش های آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: ضعف عدم تبلیغ از عملکرد و تلاش های صورت گرفته در پاسداشت مراسم انقلاب را امروز به وضوح مشاهده می کنیم، اما امروز به دلیل مصلحت نظام و انقلاب نیاز به تبلیغ و شناساندن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داریم.

لطفی بیان داشت: تنها نهادی که در انقلاب اسلامی فراقانونی بوده و به حکم قانون حدود 25 دستگاه و نهاد عضو و مکلف به همکاری با آن هستند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص موازی کاری برخی از نهادها و ارگان ها که اجرای مراسم به نام خود ثبت می کنند عنوان کرد: ظاهر کار برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری یک راهپیمایی است ولی در برخی مواقع به دلیل برخی فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد شورای هماهنگی تاکنون از وظیفه اصلی خود عقب نشینی نکرده است

نهاد شورای هماهنگی تاکنون از وظیفه اصلی خود عقب نشینی نکرده است