مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-01سياسي

اعتراض مادر یکی از شهدای قم به وضعیت گلزار شهدای این شهر


قضیه از آن جا شروع می شود که خانواده یکی از شهدای مدافع حرم روی مزار فرزندشان در گلزار شهدای قم، شیشه نصب می کند، اما با برداشتن این شیشه، مادر شهید تصمیم می گیرد کنار مزار بست بنشیند تا به او علت تغییر شکل مزار فرزندش را بگویند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: پنجشنبه گذشته حدیقه پورکریم مادر شهید زارع در حالی سر مزار فرزندش در قم رفته بود که پس از ساعت ها به نشانه اعتراض از وضع موجود گلزار، حاضر نمی شد به خانه برگردد؛ مگر تکلیف این وضعیت که چند ماهی است به آن اعتراض هم شده مشخص شود.

وضعیتی که به خاطر موقعیت قبور در زمستان ها و زمان هایی که باران می بارد، خود را نمایان می کند و مزار را به سطحی از گِل و لای تبدیل می کند و موجب زحمات فراوانی برای خانواده ها شده است.

  این وضع در حالی است که اگر از والدین شهدا بپرسید بی شک به شما خواهند گفت: مزار فرزندشان خانه امید آنها است و بهترین جایی است که می توانند قلب شان از دوری و دلتنگی آرام بگیرد.

برای همین است آنها در طول هفته چند بار به مزار فرزندشان سر می زنند.

  آنها سنگ و اگر امکانش باشد حجله بالای سر فرزندشان را با وسایلش تزیین می کنند و جملاتی از وصیت نامه یا اشعاری را که دوست دارند، بعضا روی سنگ مزار حک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مادر یکی از شهدای قم به وضعیت گلزار شهدای این شهر

اعتراض مادر یکی از شهدای قم به وضعیت گلزار شهدای این شهر