مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-01دانش

دانشجویان کی، کجا و چه واکسنی می زنند/ نودانشجویان در اولویت آموزش حضوری نیستند


معاون آموزشی وزیر علوم با تشریح مراحل مختلف واکسیناسیون دانشگاهیان به ویژه دانشجویان گفت: نودانشجویان برای ترم آینده در اولویت آموزش حضوری نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطبیعی باشد بخشی از آموزش دانشگاه ها از مهر ماه حضوری شود، خاطرنشان کرد: برای این منظور واکسیناسیون دانشگاهیان را از ماه جاری آغاز کردیم و واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه ها در حال حاضر آغاز شده و اسامی آنها را به وزارت بهداشت ابلاغ کرده ایم.

وی افزود: واکسیناسیون دانشجویان از شهریور ماه آغاز می شود و طبق برنامه ای که در نظر داریم ابتدا واکسیناسیون دانشجویان از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد و دکتری آغاز می شود و این روند تا مهر ماه ادامه دارد.

البته فرایند واکسینه کردن ابتدا از دانشجویان ورودی 98 به قبل شروع خواهد بود.

خاکی صدیق همچنین با بیان اینکه دانشجویان تا آذر ماه به طور کامل واکسینه می شوند، یاد آورشد: دانشجویان جدیدالورود در بهترین حالت از بهمن ماه می توانند آموزش حضوری داشته باشند.

ما حتی اگر تمام دانشجویان را واکسینه کنیم با توجه به اینکه رعایت پروتکل ها باید اتفاق بیفتند آموزش حضوری را نمی توانیم برای همه مقاطع و همه دانشجویان داشته باشیم؛ براین اساسبرنامه واکسیناسیون دانشجویان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان کی، کجا و چه واکسنی می زنند/ نودانشجویان در اولویت آموزش حضوری نیستند

دانشجویان کی، کجا و چه واکسنی می زنند/ نودانشجویان در اولویت آموزش حضوری نیستند