مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-01سياسي

ابلاغ شیوه نامه برگزاری برنامه های محرم به هیئات مذهبی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری مراسم محرم، گفت: شیوه نامه ها و دستورالعمل اجرایی به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسیده است به تمامی هیئات مذهبی استان ابلاغ می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل از1400 بدون هیچ گونه خللی با توجه به رعایت دقیق موازین بهداشتی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری هیأت های مذهبی در برپایی مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، افزود: امروز فرهنگ عاشورا و حماسه خونین حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است و میلیون ها عاشق و دلداده این راه روشن هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر ابلاغ شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت درمان که به تصویب ستاد ملی کرونا رسیده است، تصریح کرد: برخی ها در این سال های شیوع این ویروس منحوس (کووید 19) بدنبال ایجاد شکاف بین سلامت و عزاداری بودند اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب هیئات مذهبی در این سال های شیوع این ویروس خوش درخشیدند و در رعایت موازین بهداشتی در برپایی مراسم آیینی از دیگر اقشار جامعه دقیق تر و مصمم تر عمل کردند.

حجت الاسلام شکریان امیری با تاکید بر برنامه ریزی برای برپایی مراسم محرم 1400 با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شیوه نامه برگزاری برنامه های محرم به هیئات مذهبی

ابلاغ شیوه نامه برگزاری برنامه های محرم به هیئات مذهبی