مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-01سياسي

شهرداری بیرجند یک ریال بدهی ندارد


شهردار بیرجند با اعلام اینکه متأسفانه کمک های سازمان شهرداری ها و دولت به شهرداری ها صفر شد، گفت: با همین حال باز هم در این دوره هیچ تجمع صنفی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی جاوید ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی دوره های پنجم و ششم شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است که شهردار وظیفه پاسخگویی به تک تک شهروندان را دارد.

وی با اشاره به نارضایتی های وارده به شهرداری ها، بیان داشت: همواره بیشترین نارضایتی و اعتراض ها در سطح دستگاه ها از شهرداری ها است به ویژه در این دوره که بیشترین تحریم ها و شیوع ویروس کرونا را داشتیم.

شهردار بیرجند با اعلام اینکه متأسفانه کمک های سازمان شهرداری ها و دولت به شهرداری ها صفر شد، مطرح کرد: با همین حال باز هم در این دوره هیچ تجمع صنفی، مردمی و اداری نسبت به شهرداری بیرجند گزارش نشد و یک ریال هم به کارکنان بدهکار نیستیم.

جاوید با بیان اینکه از سال 96 تاکنون 124 نفر از کارکنان شهرداری بازنشست شدند که 7 میلیارد تومان حق سنوات به این افراد پرداخت شده، افزود: بودجه شهرداری بیرجند در سال 96 بالغ بر 69 میلیارد تومان بوده که این مبلغ در سال 99 به 188 میلیارد تومان رسید که 269 میلیارد تومان محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بیرجند یک ریال بدهی ندارد

شهرداری بیرجند یک ریال بدهی ندارد