مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-01سياسي

برگزاری همایش نمایشنامه نویسی در شیراز/کودکان کار بورسیه می شوند


رییس دانشگاه زند شیراز اعلام کرد که اختتامیه نخستین همایش ملی «نمایشنامه نویسی» با حضور اساتید بزرگ این فن از دانشگاههای کشور و چهره ماندگار نمایشنامه نویسی، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه زند شیراز اعلام کرد که اختتامیه نخستین همایش ملی نمایشنامه نویسی با حضور اساتید بزرگ این فن از دانشگاههای کشور و چهره ماندگار نمایشنامه نویسی، استاد جلال تهرانی به میزبانی این دانشگاه 18 مهرماه امسال برگزار می شود.

سید ابراهیم حسینی یکشنبه 10 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: معمولا در مراکز دانشگاهی همایش ها به صورت سالانه برگزار می شود و امسال نیز اولین دوره همایش ملی نمایشگاه نویسی برگزار و در سال های بعد تداوم خواهد یافت.

او با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 60 اثر به دبیرخانه این همایش در دانشگاه زند شیراز ارسال شده، آخرین مهلت ارسال آثار، داوری و برگزاری اختتامیه این رویداد هنری را به ترتیب در تاریخ های 18 شهریورماه، 15 و 18 مهرماه امسال اعلام کرد.

رییس مؤسسه آموزش عالی زند شیراز خاطرنشان کرد: اساتید بزرگ و به نامی چون؛ رحمت امینی، حمیدرضا نعمتی و مهرداد بهراد داوری آثار ارسالی این همایش را بر عهده دارند.

حسینی با بیان اینکه آثار اول تا سوم منتخب در این همایش مکتوب خواهد شد، اضافه کرد: امروزه از هنر علاوه بر پر کردن اوقات فراغت و تعلیم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش نمایشنامه نویسی در شیراز/کودکان کار بورسیه می شوند

برگزاری همایش نمایشنامه نویسی در شیراز/کودکان کار بورسیه می شوند