مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-01سياسي

توجه مدیران به کمیت اقامتگاه هاست نه کیفیت آن


نایب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی استان گفت: متاسفانه برای مدیران حوزه گردشگری کمیت اهمیت دارد نه کیفیت؛ ذکر تعداد اقامت گاه ها در استان برای مدیران نوعی افتخار محسوب می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی استان گفت: متاسفانه برای مدیران حوزه گردشگری کمیت اهمیت دارد نه کیفیت؛ ذکر تعداد اقامت گاه ها در استان برای مدیران نوعی افتخار محسوب می شود.

محمدحسن حسین پور در گفت وگو با ایسنا به عدم تحقق وعده های دولت در حوزه گردشگری پرداخت و اظهار کرد: بسته های حمایتی از طرف دولت در قالب تسهیلات و همچنین اعمال وام ها پیشنهاد شد که این اقدام در برخی ابعاد به صورت بسیار اندکی محقق گردید.

وی اضافه کرد: ما به عنوان جامعه اقامت گاه ها مرتبا با این مراکز در ارتباط بودیم و مشکلات آن ها را پیگیری می کردیم.

بانک ها به سختی به وعده های داده شده عمل می کردند و در اکثر مواقع نه تنها امهالی برای بازپرداخت وام ها نبود بلکه جریمه های خود را نیز از مدیران اقامت گاه ها اخذ می کردند.

نایب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی استان ادامه داد: طبیعتا این یک بازی دو سر باخت برای اقامت گاه هاست چرا که برخی از مدیران برای حل مشکلات خود مجبور شدند اقدامات دیگری انجام داده و به عبارتی وام در وام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه مدیران به کمیت اقامتگاه هاست نه کیفیت آن

توجه مدیران به کمیت اقامتگاه هاست نه کیفیت آن