مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-01اجتماعي

برگزاری همایش مجازی انتخاب رشته در دانشگاه صنعتی اصفهان


دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان همایش «مسیر 1400» ویژه معرفی رشته های تحصیلی این دانشگاه را در تاریخ 11 تا 13 مرداد ماه از ساعت 9 الی 15 به صورت برخط برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان همایش مسیر 1400 ویژه معرفی رشته های تحصیلی این دانشگاه را در تاریخ 11 تا 13 مرداد ماه از ساعت 9 الی 15 به صورت برخط برگزار می کند.

همه ساله با فرا رسیدن ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه صنعتی اصفهان با برگزاری یک گردهمایی بزرگ با عنوان همایش معرفی رشته های تحصیلی این دانشگاه، میزبان جمع کثیری از دانش آموزان شهر اصفهان است.

با شیوع بیماری کووید، این دانشگاه رسالت خود در مقابل دانش آموزان را از خاطر نبرد و با تولید برنامه تلویزیونی و همایش مجازی همچنان در کنار داوطلبان است.

فاطمه سمیعی- دبیر اجرایی دومین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال با اعلام برگزاری همایش، گفت: این همایش با رویکرد معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان در گروه های فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم پاپه برگزار می شود.

دانش آموزان استان اصفهان می توانند با ثبت نام در این همایش، با دانشکده ها و رشته های تحصیلی، امکانات آموزشی و آزمایشگاه ها، افتخارات و امکانات پژوهشی و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش مجازی انتخاب رشته در دانشگاه صنعتی اصفهان

برگزاری همایش مجازی انتخاب رشته در دانشگاه صنعتی اصفهان