مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-01اقتصادي

فاز 2 کارخانه فرآوری سنگ مرمر بوانات افتتاح شد


با حضور استاندار فارس، فاز دوم کارخانه فراوری سنگ مرمریت با 3800متر زیر بنا و سرمایه گذاری 130میلیار ریال، در ناحیه صنعتی بوانات به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس با حضور استاندار فارس، فاز دوم کارخانه فراوری سنگ مرمریت با 3800متر زیر بنا و سرمایه گذاری 130میلیار ریال، در ناحیه صنعتی بوانات به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس یکشنبه 10 مرداد در حاشیه آیین بهره برداری از فاز دوم کارخانه مرمریت بوانات به خبرنگاران گفت: با بهره برداری از فاز دوم، ظرفیت اشتغال این مجموعه به 20نفر افزایش یافت.

احد فتوحی با بیان اینکه در فاز توسعه و با نصب خط تولید ساب ایلایس مجهز به برش اره لنگ، ظرفیت فراوری سالانه 5000تن سنگ مرمریت فراهم می شود، افزود: سنگ مورد نیاز مورد استفاده در این مجموعه صنعتی، از معاون سنگ شهرستان تامین می شود.

او ادامه داد: با توجه به وجود معادن سنگ ممتاز در این شهرستان، ناحیه صنعتی بوانات با فراهم کردن زیرساخت ها، بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار در بخش فراوری سنگ فراهم کرده و تاکنون دو واحد، بهره بردار در بخش فراوری سنگ در این شهرک صنعتی مستقر و فعال و سه واحد دیگر نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه در این ناحیه صنعتی هم اکنون 13 قرارداد سرمایه گذاری با متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 2 کارخانه فرآوری سنگ مرمر بوانات افتتاح شد

فاز 2 کارخانه فرآوری سنگ مرمر بوانات افتتاح شد