مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-01سياسي

تصویب دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 18 رأی موافق دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان را به تصویب رساندند.

- تصویب دو فوریت طرح "الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان" اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 18 رأی موافق دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سیصد و پانزدهم جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت بر همین اساس زهرا صدر اعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در تشریح این طرح گفت: در شهر تهران با این حجم از فعالیت و جمعیت وجود مکان های سبز و ارزشمند یک ارزش و سرمایه است و باید تلاش شود این سرمایه ها حفظ و صیانت شود.

ما شاهد بودیم که با تغییر مدیریت ها بعضی از این سرمایه ها مورد هجمه قرار می گیرند.

وی افزود: پارک پردیسان نیز با این حجم تنوع زیستی در زمانی مورد بی مهری قرار گرفت و می خواستند آنرا واگذار می کند و با حضور دوستان در شورای سوم تلاش شد با تصویب بعضی از طرح ها و مصوبه ها بازدارندگی ایجاد و تنوع زیستی ارزشمند و منحصر به فرد بوستان طبیعت پردیسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان

تصویب دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان