مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-01سياسي

رقابت رسانه ای «واجب فراموش شده» درسیستان وبلوچستان برگزار می شود


معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین دوره پیاپی رقابت عکاسی و رسانه ای «واجب فراموش شده» در این استان خبر داد.

- زاهدان- معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین دوره پیاپی رقابت عکاسی و رسانه ای واجب فراموش شده در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالحرام آغاز می شود رقابت ویژه ای در 2 بخش رسانه ای و عکاسی برگزار می شود.

وی بیان کرد: این رقابت با محوریت فریضتین و شیوه های مؤثر ترویج این واجب فراموش شده در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را در 2 بخش خبر و گزارش، تیتر، یادداشت، سرمقاله و همچنین عکس، پوستر، کلیپ های کوتاه ویدئویی (موبایلی و حرفه ای) تهیه و از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره تلفن (09018137219) ارسال کنند.

معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به دفتر ستاد در زاهدان به آدرس تقاطع خیابان شهید کفعمی و امام خمینی (ره) آثار خود را تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 16 مرداد ماه سال جاری است، ادامه داد: آثار ارسالی باید با محتوای امر به معروف و نهی از منکر باشد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت رسانه ای «واجب فراموش شده» درسیستان وبلوچستان برگزار می شود

رقابت رسانه ای «واجب فراموش شده» درسیستان وبلوچستان برگزار می شود