مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-01اقتصادي

نبود سایت اجرای تست های کیفی سنجی در کشور چالش قطعه سازان حوزه حمل ونقل


قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه حفظ جان انسان ها در حمل و نقل بسیار مهم و ضروری است، گفت: این در حالی است که در کشور سایت انجام تست و آزمون برای قطعات ساخته شده در این صنعت وجود ندارد که نیاز است.

- قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه حفظ جان انسان ها در حمل و نقل بسیار مهم و ضروری است، گفت: این در حالی است که در کشور سایت انجام تست و آزمون برای قطعات ساخته شده در این صنعت وجود ندارد که نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رستمی امروز در رویداد تبادل فناوری در حوزه حمل و نقل نوین که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با بیان اینکه پرداختن به موضوع حمل و نقل عمومی با توجه به شرایط خاص حمل و نقل انبوه بر پیچیده است، افزود: حمل و نقل انبوه بر در کشور تاکنون وارداتی بوده است و کسی باور نمی کرد که روزی به این باور برسیم که پروژه قطار ملی را با تکیه بر توان متخصصان و توانمندان کشور تعریف و اجرایی کنیم.

وی تامین و تهیه قطعات فناورانه این صنعت را یکی از چالش های کشور نام برد و اظهار کرد: آن چیزی که چرخ این صنعت را به پیش می راند،پتنت ها و دانش فنی هایی است که در اختیار ما نیست و باید با استفاده از متخصصان کشور این نیاز را مرتفع کنیم و اعمال تحریم ها باعث شد که این نیاز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سایت اجرای تست های کیفی سنجی در کشور چالش قطعه سازان حوزه حمل ونقل

نبود سایت اجرای تست های کیفی سنجی در کشور چالش قطعه سازان حوزه حمل ونقل