مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-01سياسي

نظارت بر بازار بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) ضعیف است


نماینده بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) گفت: مردم از شرایط بازار ناراضی هستند و قیمت های متفاوت اجناس در مغازه های مختلف، نشان دهنده نظارت ضعیف بر بازار شهرستان است.

- ، حبیب آقاجری در نشست ستاد تنظیم بازار بندر ماهشهر اظهار کرد: مردم از شرایط بازار ناراضی هستند و تورم و گرانی، شرایط را برای آنها سخت کرده است که در این راستا باید همه تلاش کنند تا جلوی گرانی اجناس در این شهرستان گرفته شود.

وی ادامه داد: مردم، پشتیبان نظام هستند و اگر فشار بر آنها زیاد شود، پشتیبانی مردم کم رنگ خواهد شد و امید دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان بیشتر می شود اما مردم با وجود شرایط سخت همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

آقاجری نسبت به گرانی اجناس در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) انتقاد کرد و گفت: حضور صنایع پتروشیمی و معدل درآمد سرانه بالا از عوامل گرانی در شهرستان بندر ماهشهر است اما ما باید تلاش شود تا اجناس به نرخی که در شهرستان های اطراف توزیع می شود در بندر ماهشهر و بندر امام توزیع بشود.

نماینده بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) تأکید کرد: برخی از مدیران فکر می کنند که اگر موضوعی را از مدیرکل پیگیری کنند، مدیرکل از آنها ناراحت شده و جایگاه شغلی شان به خطر می افتد که این موضوع سبب می شود که نتوانند مشکلات مردم را آن طور که شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) ضعیف است

نظارت بر بازار بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) ضعیف است