مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-01سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت قانون بودجه برای تقویت پدافند غیرعامل


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بر لزوم استفاده از ظرفیت قانون بودجه برای تقویت پدافند غیرعامل تأکید کرد.

- ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، بر استفاده از ظرفیت بند (ی) تبصره 20 قانون بودجه در خصوص تقویت پدافند غیرعامل تأکید کرد.

او افزود: در بند (ی) تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 کشور به دستگاه های اجرایی اجازه داده شده است تا دو درصد اعتبارات خود را در زمینه پدافند غیرعامل هزینه کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: با توجه به اهمیت، جایگاه و اهداف پدافند غیرعامل، دستگاه های اجرایی برنامه ریزی لازم برای استفاده حداکثری از این ظرفیت قانونی را در راستای اجرای برنامه ها و طرح های پدافند غیرعامل داشته باشند.

کارخایی بیان کرد: مصون سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های حساس و مهم، رصد و پایش مستمر تهدیدات، آموزش عموم مردم با فرهنگ سازی پدافند غیرعامل ازجمله اهداف مهم این حوزه در سال جاری است که می توان برای اجرای آن ها از ظرفیت های قانونی بودجه بهره برداری کرد.

او گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی بند (ی) تبصره 20 قانون بودجه سال جاری به دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان انتظار می رود برنامه ریزی مناسبی برای تقویت حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت قانون بودجه برای تقویت پدافند غیرعامل

لزوم استفاده از ظرفیت قانون بودجه برای تقویت پدافند غیرعامل