مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-01دانش

تمدید مجدد مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی مطالعات چین


دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی مطالعات چین که به تازگی آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله به این رویداد را 10 مرداد اعلام کرده بود، از تمدید این مهلت تا 20 مرداد خبر داد.

- تمدید مجدد مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی "مطالعات چین" دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی مطالعات چین که به تازگی آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله به این رویداد را 10 مرداد اعلام کرده بود، از تمدید این مهلت تا 20 مرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن ایرانی مطالعات جهان با همکاری دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران طی فراخوانی از پژوهشگران در تمامی حوزه های مرتبط با مطالعات چین برای ثبت و ارائه مقالات خود در دومین کنفرانس بین المللی مطالعات چین دعوت به عمل آورده است.

بر اساس این فراخوان، هدف اصلی برگزاری این کنفرانس گرد هم آوردن دامنه وسیعی از آثار پژوهشی فاخر در زمینه مطالعات چین با رویکردهای تک رشته ای و میان رشته ای است.

پذیرش و ارائه مقالات در این کنفرانس به سه زبان فارسی، چینی و انگلیسی خواهد بود و چکیده مقالات در محدوده 200 تا 250 واژه قابل دریافت است.

بر اساس اعلام دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی مطالعات چین، مهلت ارسال چکیده مقالات تا بیستم مرداد 1400 تمدید شده است و چکیده های پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مجدد مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی مطالعات چین

تمدید مجدد مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی مطالعات چین