مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-01فناوري

چه اینترنتی برای گیمرها و استریمرها مناسب است؟


برای گیمرها و افراد فعال در زمینه استریم به خصوص در سایت های پربازدید مانند یوتیوب، پیدا کردن بهترین سرویس اینترنت، بدون قطعی و تأخیر، همراه با سرعت و کیفیت بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- برای گیمرها و افراد فعال در زمینه استریم به خصوص در سایت های پربازدید مانند یوتیوب، پیدا کردن بهترین سرویس اینترنت، بدون قطعی و تأخیر، همراه با سرعت و کیفیت بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رسپینا، در حال حاضر بازی های آنلاین و لایو استریم ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و پخش زنده بازی های ویدئویی نیز تماشاگران بسیاری دارند که برای رضایت بیشتر مخاطبان لازم است از اینترنت پرسرعت، جهت انتقال داده بر بستر اینترنت استفاده نمایند.

استریمینگ یا پخش زنده (جریانی)، روشی است که می توانید یک فایل چند رسانه ای مانند صدا یا تصاویر ویدئویی را بدون احتیاج به دانلود بر روی اینترنت به صورت زنده مشاهده نمایید.

این روش در اواسط سال 2010 در سایت هایی مانند Twitch و سپس در سایت های YouTube، Facebook رایج گردید.

سرویس های موسیقی مانند Spotify یا Apple Music، پخش کننده های ویدیویی مانند YouTube یا Netflix یا برخی از بازی ها و برنامه های آنلاین، از استریم جریانی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه اینترنتی برای گیمرها و استریمرها مناسب است؟

چه اینترنتی برای گیمرها و استریمرها مناسب است؟