مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-01اقتصادي

کرونایی که دیگر هراس انگیز نیست!


این روزها گویی دیگر کابوس کرونا مثل قبل هراس انگیز نیست! در خیابان ها، کوچه پس کوچه های شهر، بازار، نانوایی ها، محل عرضه محصولات و بازارچه های محلی، - ایسنا/همدان این روزها گویی دیگر کابوس کرونا مثل قبل هراس انگیز نیست! در خیابان ها، کوچه پس کوچه های شهر، بازار، نانوایی ها، محل عرضه محصولات و بازارچه های محلی، مراکز آب گیری غوره و لیمو و .

همه و همه مردم بی مهابا در کنار هم بدون ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی زندگی مسالمت آمیزی دارند! این روزها گویی دیگر کابوس کرونا مثل قبل هراس انگیز نیست!، در خیابان ها، کوچه پس کوچه های شهر، بازار، نانوایی ها، محل عرضه محصولات و بازارچه های محلی، مراکز آب گیری قوره و لیمو و .

همه و همه مردم بی مهابا در کنار هم بدون ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی زندگی مسالمت آمیزی دارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در مصاحبه های مختلفی که با روسای مراکز درمانی ملایر داشتم همگی هشدار دادند که مردم باید بیش از گذشته رعایت کنند و از عادی انگاری شرایط بپرهیزند.

رییس بیمارستان امام حسین ملایر(ع) از بستری بودن بیماران جوان در بخش مراقبت های ویژه خبر داد و افزود: کرونا با هیچکس شوخی ندارد و به سرعت و راحت جان می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونایی که دیگر هراس انگیز نیست!

کرونایی که دیگر هراس انگیز نیست!