مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-01سياسي

حماسه 23 تیر 87 نمونه لحظه شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حماسه 23 تیر سال 1378 که از ایجاد فتنه 18 تیر به وجود آمد نمونه لحظه شناسی و شناخت موقعیت توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

- ، نصرت الله لطفی صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از یاوران و همراهان انقلاب که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد خطاب به برگزار کنندگان مراسم در این شهرستان گفت: شما فعالان مراسم، بی تکلف و بسیجی وار در عرصه مراسم، کمک کار بزرگداشت مناسبت ها در دیاری هستید که در پاسداشت انقلاب و ولایتمداری و بصیرت خوش درخشیده است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهادهایی است که با پیام استثنایی حضرت امام شکل گرفت و در آن پیام، روح انقلابی و بسیجی دمیده شد که چنین تاریخ سازی کرده است.

لطفی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از لسان امام المسلمین به عنوان یکی از کهن ترین نهادهای انقلاب برشمرده است اظهار داشت: باید عنوان مظلوم را نیز با توجه به ناشناخته بودن خدمات این نهاد کنار نام این نهاد قرار داد و متأسفانه به دلیل معرفی نشدن خدمات و افتخارات این نهاد از این ناشناخته بودن سو استفاده می شود، بعضی ها این نهاد را در حد اطلاعیه دادن و برگزاری چند مراسم در طول سال می دانند اما حضور مردم عزیز که خود صاحب مراسم هستند و توطئه ها و نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 23 تیر 87 نمونه لحظه شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حماسه 23 تیر 87 نمونه لحظه شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است