مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-01سياسي

اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در یزد


دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با عنوان «خشونت» و با محوریت «پیشگیری از انواع خشونت ها» توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، - سیدمحسن موسوی در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: از ابتدای آغاز بکار این جشنواره تاکنون 198 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 40 مورد نامرتبط شناخته شده است.

وی افزود: با همکاری کمیته علمی دانشجویان شش گروه جامعه شناسی، روانشناسی، حقوق، دین و معارف اسلامی، علوم سیاسی و مددکاری اجتماعی در این دوره جشنواره مشارکت کردند.

دبیر اجرایی این دوره جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با بیان این که آثار ارسال شده به تفکیک ارشد و دکتری بررسی و داوری شدند، گفت: در این دوره جشنواره ملی 158 اثر به مرحله داوری رسید و در روز اختتامیه آثار برتر معرفی می شود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است اختتامیه این جشنواره 11 مرداد 1400 به میزبانی دانشگاه یزد، به صورت مجازی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

پایان نامه های دانشجویی شرکت کننده در این جشنواره مربوط به ابتدای سال 92 تا پایان سال 99 بود که با مراجعه به پایگاه اینترنتی nfosd.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در یزد

اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در یزد