مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-01ورزشي

فتاحی: مالک شهرخودرو درصورت عدم توانایی مالی امتیاز را در اختیار استان قرار دهد


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از مالک شهر خودرو دعوت می کنم درصورت داشتن توان مالی برای سرمایه گذاری مجدد پای کار بیاید و اگر امکان سرمایه گذاری برایش میسر نیست اختیار تیم را به استان واگذار کنند.

- فرزاد فتاحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد در خصوص اتمام رقابت های لیگ برتر فوتبال و کسب مقام نهمی پدیده اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر فوتبال با تمام فراز و نشیب های خود به پایان رسید که برای نماینده خراسان رضوی با اتفاقات تلخ وشیرینی همراه بود.

  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: همه طرفداران، علاقه مندان و ورزش دوستان خراسانی پیگیر سروسامان گرفتن وضعیت این تیم بودند چراکه این تیم در نیمه راه با شرایط بسیار سختی مواجه شد.

وی ادامه داد: باتوجه به عدم حمایت مالی مالک شهر خودرو ممکن بود این تیم از هم بپاشد و تنها سهمیه خراسان رضوی و مشهد از دست برود اما برای بقای این تیم در لیگ و حفظ شاکله این باشگاه تلاش های زیادی صورت گرفت که جا دارد از تمامی کسانی که کمک کردند پدیده مسابقات خود را با آرامش سپری کند، امتیازات و نتایج فنی خوب و قوی او خداقوت گفت.

  مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با بیان اینکه می شد نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داشت، افزود: از فرصت تعطیلی لیگ باید نهایت تلاش را برای بازسازی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاحی: مالک شهرخودرو درصورت عدم توانایی مالی امتیاز را در اختیار استان قرار دهد

فتاحی: مالک شهرخودرو درصورت عدم توانایی مالی امتیاز را در اختیار استان قرار دهد