مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-01ورزشي

آموزش 4200 سرباز در طرح سرباز ماهر در کرمانشاه


معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از آموزش بیش از 4200 نفر از کادر نظام وظیفه استان در قالب طرح سرباز ماهر خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از آموزش بیش از 4200 نفر از کادر نظام وظیفه استان در قالب طرح "سرباز ماهر" خبر داد.

علی اکبر والی اظهار کرد: اجرای طرح سرباز ماهر از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه ای به جهاد دانشگاهی واگذار شده و اکنون جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح در کشور است.

والی با اشاره به شروع اجرای این طرح از اردیبهشت ماه امسال در استان، گفت: در این طرح نیروهای سه پادگان شهدای کرمانشاه، شهید ثابتخواه و شهید رجایی تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

این مسئول از آموزش 4203 نفر در سه ماه ابتدای اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: در سه ماهه اردیبهشت، خرداد و تیر در مجموع 1481 نفر از کادر وظیفه پادگان شهدای کرمانشاه، 825 نفر از پادگان شهید ثابتخواه و 1975 نفر از پادگان شهید رجایی توسط مرکز آموزش های تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تحت آموزش قرار گرفتند.

والی با بیان اینکه آموزش های طرح در دو دسته مهارت های زندگی و آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی ارائه می شود، گفت: در بحث مهارت های زندگی، سرفصل هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط موثر و ارتباط بین فردی، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 4200 سرباز در طرح سرباز ماهر در کرمانشاه

آموزش 4200 سرباز در طرح سرباز ماهر در کرمانشاه