مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-01اقتصادي

گازرسانی به 4 روستای طارم آغاز شد


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گازرسانی به چهار روستای شهرستان طارم کلنگ زنی شده است، گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 790 خانوار روستایی در شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

- موسی احمدلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کلنگ گازرسانی به چهار روستای شهرستان طارم به زمین زده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه ها 790 خانوار روستایی شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، عنوان کرد: 20 میلیارد و 220میلیون تومان اعتبار برای اجرای عملیات گازرسانی چهار روستا اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 53 روستای شهرستان طارم با 80 درصد بهره مندی از نعمت گاز طبیعی استفاده می کنند، افزود: پنج پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان طارم در دست اجرا است که با آغاز عملیات اجرایی چهار طرح گازرسانی روستایی دیگر به زودی شاهد بهره مندی 89.

2 درصدی خانوارهای روستایی این شهرستان از گاز طبیعی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه برای گازرسانی به چهار روستای شهرستان طارم 3 هزار و 900 متر خط تغذیه، 22 هزار و 200 متر شبکه اجرا و 674 انشعاب نصب می شود، بیان کرد: با تامین اعتبار و کسب مجوزهای لازم برای روستاهای واجد شرایط دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 4 روستای طارم آغاز شد

گازرسانی به 4 روستای طارم آغاز شد