مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-01دانش

آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد


مهلت ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 15 مرداد به پایان می رسد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد حیدری گفت: دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در صورت دارا بودن شرایط انتقالی و یا میهمانی می توانند درخواست خود را تا 15 مردادماه از طریق سامانه منادا به آدرس monada.

iau.

ir ثبت کنند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امکان نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1400-1401 دوبار در سال و برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن فراهم می شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نقش عظیم و سازنده ای در پرورش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در کشور داشته و هم راستا با آموزش و توسعه علوم در سطح کشور به حفظ بنیان و شأن خانواده، پاسداشت ارزشهای دینی و فرهنگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی جوانان توجه همه جانبه داشته است.

حیدری خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش رشته ها و مقاطع تحصیلی در اقصی نقاط کشور به منظور فراهم آوردن امکان ادامه تحصیل در تمام سطوح دانشگاهی و جلوگیری از مهاجرت و خروج جوانان به کشورهای دیگر و اتخاذ سیاست بومی گزینی از جمله اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد