مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-01اقتصادي

رشد 34 درصدی توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان فارس


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت: طی 4 ماهه نخست سال جاری بیش از 76 هزار تن کود اوره سهمیه استان فارس جذب شده است.

- ایسنا/فارس مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت: طی 4 ماهه نخست سال جاری بیش از 76 هزار تن کود اوره سهمیه استان فارس جذب شده است.

حمید ابراهیمی زاده افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد رشد داشته به طوری که بیش از 19500 تن کود اوره بیش از سال 1399 در استان توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، ابراهیمی اضافه کرد: به حمداله روند توزیع کود در استان صعودی است چرا که این میزان نسبت به سال قبل تر سال 1398 بیش از 115 درصد رشد نشان می دهد و طی 4 ماهه نخست سال 98 حدود 35500 تن کود در استان توزیع شده بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با عنایت به هماهنگی های انجام شده هیچ مشکلی در تدارک کود اوره مورد نیاز کشاورزان در استان وجود ندارد و این کود مطابق سهمیه های اعلامی از محل تولیدات شرکت پتروشیمی شیراز در دسترس است که از طریق کارگزاری های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اقصی نقاط استان در اختیار کشاورزان و بهره برداران عزیز قرار می گیرد.

ابراهیمی بیان کرد: کودهای شیمیایی مورد نیاز کشت پاییزه استان اعم از ازته، فسفاته و پتاسه نیز از هم اکنون به اندازه کافی تدارک و در انبارهای سازمانی ذخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 34 درصدی توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان فارس

رشد 34 درصدی توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان فارس