مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-01سياسي

مجالس محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود


رییس سازمان بسیج مداحان و رییس شورای هیئات مذهبی کل کشور در نامه ای مشترک به مدیران 100 هزار هیأت ، درخواست کردند مجالس محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان و نوشاد نوشادی رییس شورای هیئات مذهبی کل کشور، نامه ای مشترک به مدیران 100 هزار هیأت کشور نوشتند.

متن این نامه به شرح زیر است: امسال نیز ان شاءالله جلوه ای تازه از ارادتمندی مسئولانه به پیشوای آزادگان جهان را رقم خواهند زد و نشان خواهند داد که محافل مذهبی و مجالس و دسته های عزادار، مصداق همنشینی شریعت، عقلانیت، معنویت، فتوت و مسئولیت پذیری است.

قدردان همت والا و شور و شیدایی شما هستیم و از مساعی و کوشش های جنابعالی که عتبه بوسی و خدمتگزاری به ساحت خاندان عصمت و طهارت را بر رواق کارنامه افتخارات خویش بر نشانده اید، سپاسگزاریم.

ایران اسلامی بر آن است ، مشکی پوش کردن کوچه ها، محلات؛ خیابان ها با مشارکت مردم - تشویق و ترغیب مردم محله برای استفاده گسترده از نمادهای محرمی در البسه، سر در منازل و مغازه ها، ادارات، خودروها و.

- راه اندازی ایستگاه های صلواتی، ایستگاه های توزیع اقلام بهداشتی، موکب های پخش مداحی در سطح شهر - تلاش برای احیای سنن و مراسم محلی سوگواری که احتمالاً سال گذشته به دلیل (اولویت دادن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود

مجالس محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود