مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-01سياسي

توصیه آیت الله علم الهدی برای توجه به هشدارهای پزشکان و متخصصان


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به شرایط وخیم کرونا در مشهد، گفت: سهل انگاری در انجام وظایف نه از سوی مردم و نه از سوی مسئولان قابل قبول نیست و باید با کمک یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی تصریح کرد: پیک پنجم که نهایت مراقبت های لازم را در رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می دهد، خاطرنشان کرد: باید مسئولین امر با حفظ مصالح اجتماعی و اقتصادی مردم، تصمیم های مقتضی را برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از شیوع کرونا اتخاذ کنند.

آیت الله علم الهدی تذکر داد: سهل انگاری در انجام وظایف نه از سوی مردم و نه از سوی مسئولان قابل قبول نیست و باید با کمک یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با قدردانی از تلاش های کادر درمان، توجه به توصیه های کارشناسی را یکی از لازمه های عبور از شرایط سخت کرونایی دانست.

گفتنی است؛ طی روزهای اخیر اساتید دانشگاه علوم پزشکی، متخصصان سازمان نظام پزشکی و اعضای شورای شهر مشهد نسبت به وخیم شدن اوضاع کرونا در این کلانشهر هشدار جدی داده و در  بیانیه های جداگانه ای خطاب به مسئولین خواستار اقدام فوری جهت قرنطینه این شهر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله علم الهدی برای توجه به هشدارهای پزشکان و متخصصان

توصیه آیت الله علم الهدی برای توجه به هشدارهای پزشکان و متخصصان