مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-01سياسي

معادن طلای زرشوران15 درصد عواید حقوق دولتی را پرداخت کنند


معادن طلای زرشوران باید به طور جدی نسبت به پرداخت 15 درصد عواید حقوق دولتی فعالیت معدنی عمل کنند.

- ، علی نیکزاد شنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب با تاکید بر ضرورت بهره مند شدن مردم تکاب از عوائد معادن طلا و تلاش این معادن برای رفع محرومیت از این شهرستان افزود: معادن زرشوران باید تکلیف های اجتماعی خود از جمله احداث راه و مدرسه و رسیدگی به وضعیت معیشت و اقتصاد شهرستان از جمله نیازمندان را نیز تحقق بخشند.

وی با بیان اینکه با وجود استخراج طلا در تکاب مردم از محرومیت ناراحت هستند و معادن طلا باید گِرهی از مشکلات تکاب باز کنند، افزود: بر اساس اعلام مدیران کارخانه طلای زرشوران از هزار و 100 نیروی شاغل در این کارخانه هزار نفر بومی منطقه هستند و لازم است در همه استخدام ها و بکارگیری افراد از نیروهای بومی و محلی استفاده شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وزارتی و مدیران آذربایجان غربی تلاش کنند تا مشکلات زیرساختی شهرهای تکاب، شاهین دژ، میاندوآب، چالدران و پلدشت سریع و با فوریت و حداکثر تا سه ماه آینده رفع شود.

نیکزاد با بیان اینکه مدیران بدون تعارف برای حل مشکلات باید مصوبات جلسه ها را عملیاتی کنند، افزود: بر اساس برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با راه اندازی و بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن طلای زرشوران15 درصد عواید حقوق دولتی را پرداخت کنند

معادن طلای زرشوران15 درصد عواید حقوق دولتی را پرداخت کنند