مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-01دانش

اساتید، کارمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران واکسینه می شوند


معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تمامی اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دکتری مستقر در خوابگاه ها و آزمایشگاه ها با تعیین وقت قبلی واکسینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز این هفته واکسیناسیون اساتید در تمامی رده های سنی با تعیین وقت قبلی و برای کارمندان و خانواده دانشگاهیان بر اساس رده های سنی اعلام شده انجام می شود.

حبیبا اضافه کرد: دانشگاه تهران در حال رایزنی است تا با توجه به خطرات پیش رو برای کارمندان و احتمال ابتلای آنان، امکان واکسیناسیون کارکنان نیز بدون توجه به رده سنی فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف دانشگاه این است که با واکسیناسیون شرایطی را فراهم کنیم که هر چه زودتر امکان حضور استادان و دانشجویان را در دانشگاه فراهم کنیم و به واکسیناسیون کشوری کمک کنیم، افزود: افراد درجه اول خانواده اعضای هیأت علمی و کارمندان اعم از پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزندان می توانند با توجه به اعلام رده سنی در لینک اعلام شده ثبت نام کنند و در دانشگاه واکسینه شوند، اما نکته مهم این است که هر فرد از اعضای خانواده باید به صورت جداگانه نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران یادآور شد: برای واکسینه کردن دانشجویان دوره دکتری که در آزمایشگاه و خوابگاه حضور دارند نیز مجوزهای لازم را کسب کرده ایم و همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید، کارمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران واکسینه می شوند

اساتید، کارمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران واکسینه می شوند