مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-31سياسي

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت دسته های عزاداری زنجانی ها


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجانی ها تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجانی ها تاکید کرد.

محمدربیع احمدخانی روز گذشته (9 مردادماه) در مراسم عصری با شعر غدیر و تجلیل و تکریم از شاعران فعال استان زنجان که به میزبانی ابهر برگزار شد، هدف از برگزاری این برنامه را ترویج فرهنگ غدیر، تولید و اشاعه شعر غدیر و وصف مولای متقیان حضرت علی (ع) با زبان شعر و ادبیات عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه واقعه غدیر در میان همه رخدادهای حادث شده در صدر اسلام، به دلیل مشخص شدن حق و باطل اهمیت استثنایی دارد، تصریح کرد: خداوند متعال به صریح ترین شکل به ولایت امیرمومنان صحه می گذارد تا جایی که قبول این مهم را تمام کننده دین هر شخص دانسته و پذیرش نکردن حضرت امیر (ع) را مترادف نقصانی جدی می داند.

احمدخانی بیان کرد: بخش فرهنگ و هنر به جهت استفاده از زبان هنر به عنوان تاثیرگذارترین واسطه ارتباطی، می تواند این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه حضور و فعالیت شاعران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در استان زنجان الگوی بی بدیل در کشور ایجاد کرده است، متذکر شد: در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت دسته های عزاداری زنجانی ها

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت دسته های عزاداری زنجانی ها