مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:102021-07-31سياسي

ترامپ اخبار در مورد اعمال فشارش بر وزارت دادگستری را رد کرد


رییس جمهوری پیشین آمریکا ادعاهای قانونگذاران کنگره کشورش مبنی بر اینکه او وزارت دادگستری را برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 تحت فشار قرار داده بود، - رییس جمهوری پیشین آمریکا ادعاهای قانونگذاران کنگره کشورش مبنی بر اینکه او وزارت دادگستری را برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 تحت فشار قرار داده بود، رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا جمعه اسنادی را منتشر کرد که نشان میداد دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا رهبری وزارت دادگستری را برای لغو نتایج انتخابات 2020 تحت فشار قرار داده بود.

ترامپ در واکنش به این اتهامات گفت: دموکراتهای به شدت فاسد مجلس نمایندگان آمریکا که کنترل کمیته نظارت این مجلس را در دست دارند، اسنادی را منتشر کردند که شامل پرونده های دادگاه در رابطه با انتخابات آلوده به تقلب 2020 هم میشود و آنها را با بی صداقتی کامل تلاشی برای لغو این انتخابات توصیف کردند.

چندین نهاد امنیتی مسوول انتخابات آمریکا و همچنین وزارت دادگستری ایالات متحده، ادعاهای ترامپ در رابطه با انتخابات و تقلب در آراء را رد کرده اند.

کمپین ترامپ در تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020، در بیش از 60 شکایت حقوقی مرتبط با تقلب در رای شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ اخبار در مورد اعمال فشارش بر وزارت دادگستری را رد کرد

ترامپ اخبار در مورد اعمال فشارش بر وزارت دادگستری را رد کرد