مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:002021-07-31پزشكي

بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام 98 درصد پیشرفت دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام 98 درصد پیشرفت دارد، گفت: این طرح هفته دولت افتتاح می شود.

- اظهار کرد: بیمارستان 376 تختخوابی ایلام یک پروژه عظیم درمانی است که بسیاری از نیازهای استان را در حوزه درمان رفع خواهد کرد.

وی گفت: این بیمارستان در مساحتی بالغ بر 65 هزار مترمربع و زیربنای 33 هزار مترمربع ساخته شده و دارای پیشرفت 98 درصدی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه از دلسوزی و احساس مسئولیت همه عزیزانی که دغدغه راه اندازی و افتتاح این بیمارستان را دارند تقدیر و تشکر می کنم، افزود: هدف همه ما این است که یک بیمارستان تکمیل و مجهز به استان تحویل داده شود و در این راستا دغدغه ای نداشته باشیم.

60 درصد تجهیزات مربوط به بیمارستان 376 تختخوابی ایلام وارد استان شد کریمیان تصریح کرد: این بیمارستان ابتدا یک بیمارستان جایگزین بود اما با پیگیری ها و رایزنی هایی که داشتیم، این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان جدید الاحداث در نظر گرفته شد که امتیاز بزرگی برای استان محسوب می گردد.

وی گفت: در رابطه با تشکیلات نیروی انسانی، کارهای آن توسط دانشگاه انجام شده و در سازمان برنامه و بودجه نیز تعداد 638 نفر کادر پرستاری و درمانی برای آن مصوب کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام 98 درصد پیشرفت دارد

بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام 98 درصد پیشرفت دارد