مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 23:452021-07-31سياسي

عملکرد گسترده اداره اجراییات کیش مثبت و قابل دفاع است


مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در دیدار با کارکنان اداره اجراییات، توجه به خرد جمعی، تقویت روحیه همکاری و استفاده حداکثری از ظرفیت ها را راهکارهای توسعه فعالیت های این اداره برشمرد و از از عملکرد مثبت و گسترده اداره اجراییات این شرکت قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به اینکه فعالیت اداره اجراییات به عنوان یکی از مهم ترین بخش های شرکت نقش مهمی در تقویت نظم و انضباط شهری دارد، گفت: ایمنی و کیفیت خدمات، راه اندازی سیستم های ارزشیابی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها، راهکارهای ارتقاء فعالیت اداره اجراییات شرکت عمران، آب و خدمات است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی همه جانبه کارکنان این اداره در خصوص شرایط موجود و اهداف پیش رو، اظهار داشت: توجه به خرد جمعی، تقویت روحیه همکاری و تلاش برای بهبود روند ارائه خدمات از جمله مواردی است که باید در مسیر توسعه فعالیت ها به آن توجه ویژه داشت.

شرفی همچنین با تأکید بر تشویق نیروهای فعال و پرتلاش تحقق اهداف شرکت را در گرو همدلی کارکنان دانست  و ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند و همکاری و همدلی مجموعه کارکنان شرکت، عمران، آب و خدمات شاهد موفقیت برنامه های تدوین شده و افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد گسترده اداره اجراییات کیش مثبت و قابل دفاع است

عملکرد گسترده اداره اجراییات کیش مثبت و قابل دفاع است