مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 23:452021-07-31سياسي

20 برنامه فرهنگی به مناسبت غدیر در رودان برگزار شد


فرمانده حوزه بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان از ورود بسیجیان رودانی برای پاسداشت عید بزرگ غدیر خم با برپایی بیش از 20 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی خبر داد.

- فضل الله قاسمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: جوانان بسیجی شهر رودان با برپایی سه ایستگاه غدیر با توزیع بسته های فرهنگی غدیرشناسی و توزیع ماسک به همراه شعارنویسی بر روی خودرو و اجرای سرود خیابانی، جشن ولایت امیرمؤمنان علی علیه السلام را در شب عید غدیر خم برپا داشتند.

وی در ادامه با اشاره با اینکه جوانان بسیجی رودان در قالب گروه های سرود شهید نائبی، شهید سلیمانی و شهید حاجبی با اجرای سرودهایی در وصف ولایت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام شادی بخش جشن های ولایت بودند، گفت: برپایی کاروان های شادی خودرویی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در تمامی محلات از دیگر برنامه بسیج در روز عید غدیر در رودان بود.

فرمانده حوزه بسیج امام جعفر صادق علیه السلام رودان تصریح کرد: بسیجیان رودانی در قرارگاه های تحول محلات بسیج حوزه شهر رودان با مشارکت در پخت 12هزار پرس غذا در شب و روز عید غدیر و توزیع پوشاک در بین افراد نیازمند، نقش خود را در گرامیداشت عید بزرگ غدیر ایفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 برنامه فرهنگی به مناسبت غدیر در رودان برگزار شد

20 برنامه فرهنگی به مناسبت غدیر در رودان برگزار شد