مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 22:452021-07-31سياسي

افزایش حقوق بدون در نظر گرفتن منابع مناسب به ضرر حقوق بگیران بوده و تورم زاست


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه تورم موجود در جامعه با حقوق برخی کارکنان و بازنشسته ها تناسبی ندارد، گفت: مجلس اعتقاد دارد که اگر افزایش حقوق بدون در نظر گرفتن منابع مناسب صورت بگیرد به ضرر حقوق بگیران خواهد شد زیرا باعث ایجاد تورم می شود.

- محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره افزایش حقوق اقشار مختلف در ماه های اخیر گفت: در این که تورم موجود در جامعه با حقوق برخی کارکنان و بازنشسته ها تناسبی ندارد شکی نیست اما مجلس به این موضوع اعتقاد دارد که اگر افزایش حقوق بدون در نظر گرفتن منابع مناسب صورت بگیرد به ضرر حقوق بگیران خواهد شد زیرا باعث ایجاد تورم می شود.

وی اضافه کرد: وقتی تورم رخ می دهد مشاغل آزاد و فعالان بخش خصوصی متناسب با تورم خود را تطبیق می دهند اما قشر حقوق بگیر دولت دچار مشکل می شود.

بر این اساس اگر می خواهیم برای همه اقشار حقوق بگیر جامعه از جمله بازنشستگان، اعضای هیات علمی و قضات تصمیم بگیریم نباید این تصمیم پوپولیستی باشد که در نهایت به ضرر خود آن ها تمام شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به لوایح همسان سازی که دولت روحانی به مجلس فرستاده است، اظهار داشت: منابع اجرای این لوایح را از بودجه سالانه در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق بدون در نظر گرفتن منابع مناسب به ضرر حقوق بگیران بوده و تورم زاست

افزایش حقوق بدون در نظر گرفتن منابع مناسب به ضرر حقوق بگیران بوده و تورم زاست