مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 22:152021-07-31اجتماعي

جزییاتی از قبولی دانش آموزان مازندرانی در مرحله دوم المپیادهای علمی + جدول


سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آمار قبولی های مرحله دوم المپیادهای علمی 1400 را اعلام کرد که در این بین مازندران رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، آزمون های المپیادهای علمی 1400 در دو مرحله که مرحله اول آن  تاریخ 15 تا 20 اسفند 1399 و مرحله دوم در تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1400 تا  25 خرداد ماه 1400 برگزار شد.

سازمان ملی استعدادهای درخشان بر اساس مرحله دوم المپیادهای علمی 1400، نتایج این المپیادها را به تفکیک استان، رشته، جنسیت و پایه استخراج و منتشر کرد.

بر اساس این نتایج، استان هایی که بیشترین شرکت در عناوین مختلف المپیادهای علمی را دارند، استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و مازندران هستند و در مجموع تعداد 454 پسر و 206 دختر در المپیادهای توانسته اند رتبه کسب کنند.

بیشترین آمار رتبه های دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد های علمی را شهر تهران با 276 قبولی به خود اختصاص داشت و رتبه اول قبولی در این المپیادها را داشته است.

پس از آن استان های خراسان رضوی با 95 نفر، اصفهان با 52 نفر، مازندران با 23 نفر به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم، بیشترین قبولی دانش آموزان را داشته اند.

المپیادهای علمی دانش آموزی در رشته های نجوم و اختر فیزیک، کامپیوتر، فیزیک، علوم زمین، شیمی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از قبولی دانش آموزان مازندرانی در مرحله دوم المپیادهای علمی + جدول

جزییاتی از قبولی دانش آموزان مازندرانی در مرحله دوم المپیادهای علمی + جدول