مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 20:402021-07-31پزشكي

علائم اولیه کووید 19 براساس گروه سنی چیست؟


نتایج تحقیقات جدید بریتانیا نشان می دهد علائم اولیه نشان دهنده عفونت به کووید-19 بین گروه های سنی و همچنین بین مردان و زنان متفاوت است.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید بریتانیا نشان می دهد علائم اولیه نشان دهنده عفونت به کووید-19 بین گروه های سنی و همچنین بین مردان و زنان متفاوت است.

به نقل از دویک این تحقیق توسط محققان کالج کینگ در لندن با استفاده از داده های برنامه گزارش علائم بیماری کووید ZOE COVID انجام شده است.

آنان 19 علامت از جمله شایع ترین علائم مانند سرفه مداوم و از دست دادن بویایی و همچنین درد شکم و تاول روی پا را مورد بررسی قرار دادند.

محققان اظهار کردند: برآورد ما براساس احتمال ابتلای فردی به کووید 19 بر اساس علائم اولیه خوداظهاری گزارش شده تا افراد بتواند به موقع خود را منزوی و آزمایش فوری انجام دهند.

آنان گفتند: عملکرد مدل برای پیش بینی کووید 19 مثبت از نظر حساسیت، ویژگی و سطح زیر منحنی مشخصه عملکرد گیرنده(AUC) در مجموعه آزمایش مقایسه شده است.

بر اساس یافته ها در افراد بالای 60 سال، از دست دادن بویایی قابل توجه نبود و در افراد بالای 80 سال اصلا مرتبط نبود اما در این گروه های سنی بالاتر اسهال احتمال بیشتری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم اولیه کووید 19 براساس گروه سنی چیست؟

علائم اولیه کووید 19 براساس گروه سنی چیست؟