مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 20:252021-07-31سياسي

دانشجویان سال اول دانشگاه وارد تشکل های علمی نشوند


عضو سابق شورای حمایت و نظارت بر انجمن های علمی وزارت علوم گفت: دانشجویان بایستی ابتدا دانشگاه را ارزیابی کنند و سپس با توجه به علایق خود به تشکل های دانشجویی ورود پیدا کنند.

- عضو سابق شورای حمایت و نظارت بر انجمن های علمی وزارت علوم: دانشجویان سال اول دانشگاه وارد تشکل های علمی نشوند ایسنا/خراسان رضوی عضو سابق شورای حمایت و نظارت بر انجمن های علمی وزارت علوم گفت: دانشجویان بایستی ابتدا دانشگاه را ارزیابی کنند و سپس با توجه به علایق خود به تشکل های دانشجویی ورود پیدا کنند.

عبدالله لوشابی در برنامه زنده اینستاگرامی با موضوع انجمن علمی و ساختار هدفمند آن اظهار کرد: اولین انجمن علمی کشور که به شکل ساختارمند ایجاد شد، انجمن علمی زراعت در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بود.

در سال 78 اعضای این انجمن به شکل هسته های علمی فعالیت می کردند؛ سپس درخواست خود را در خصوص تشکیل انجمن علمی ارائه دادند که پس از موافقت، در سال 80 شاهد تصویب اساس نامه این انجمن علمی بودیم.

وی افزود: سال 98 در شورای حمایت و نظارت انجمن های علمی بررسی هایی در زمینه ساختار تشکل ها صورت گرفت.

در آن زمان تمام اعضای یک دانشگاه عضو انجمن علمی محسوب می شدند ولی با توجه به اینکه تمام اعضای دانشگاه توانایی شرکت در انجمن علمی را نداشتند، تصمیم بر ایجاد یک مجمع بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان سال اول دانشگاه وارد تشکل های علمی نشوند

دانشجویان سال اول دانشگاه وارد تشکل های علمی نشوند