مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 20:152021-07-31سياسي

خراسان رضوی نیازمند اعمال محدودیت های ویژه کرونایی است


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد در موج پنجم کرونا نیازمند اعمال محدودیت های سختگیرانه تری است، گفت: خراسان رضوی نیازمند اعمال محدودیت های ویژه کرونایی است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد در موج پنجم کرونا نیازمند اعمال محدودیت های سختگیرانه تری است، گفت: خراسان رضوی نیازمند اعمال محدودیت های ویژه کرونایی است.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت موسی بن جعفر(ع)، اظهار کرد: متأسفانه در چند روز اخیر وضعیت استان از نظر بیماران سرپایی و بستری ها نسبت به هفته های گذشته کاملا متفاوت بود.

وی با بیان این که ضریب اشغال تخت های استان افزایش پیدا کرده که جای نگرانی دارد، ادامه داد: از طرفی بخشی از سرانه های بهداشتی و درمانی استان در خارج استان هزینه می شود.

به هر حال با روند فعلی در روزهای آتی با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

معتمدیان به جلسه اخیر خود با مدیران بیمارستان های خصوصی مشهد اشاره کرد و افزود: در این جلسه قرار شد که 150 تخت از ظرفیت بخش خصوصی و 450 تخت از بیمارستان های مشهد به ظرفیت تخت های استان برای خدمات دهی به بیماران کرونایی اضافه بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی نیازمند اعمال محدودیت های ویژه کرونایی است

خراسان رضوی نیازمند اعمال محدودیت های ویژه کرونایی است