مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 20:002021-07-31سياسي

انتصاب مسئله دار و دقیقه نودی《ک.پ》در شرکت متعلق به وزارت نفت


شرکت توسعه پایدار کیش از جمله شرکت های متعلق به بابک زنجانی متهم نفتی است که زیر نظر هلدینگ سورینت فعالیت می کند.

این مجموعه ها پس از آن که دادگاه به اتهامات بابک زنجانی رسیدگی کرد برای پرداخت بخشی از بدهی های وی در اختیار شرکت ملی نفت قرار گرفته که اکنون .

- انتصابهای دقیقه نودی دولت و تدبیر دولت در برخی مناصب به ویژه در جایگاه های اقتصادی، صدای فعالان سیاسی اصولگرا و همچنین برخی نمایندگان مجلس را درآورده و آن ها این کار را چیزی جز هزینه تراشی برای دولت سید ابراهیم رییسی نمی دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از《تابناک》، نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی که انتصابهای دقیقه نودی دولت روحانی را به باد انتقاد گرفته اند تاکید دارند بلافاصله با آغاز به کار دولت جدید این افراد کنار گذاشته خواهند شد و طبعاً آنها جایی در دولت آینده نخواهند داشت.

آخرین خبر در ارتباط با اینگونه انتصاب های دولت روحانی برمی گردد به انتصابی ذیل یکی از شرکت های اقتصادی زیر نظر شرکت ملی نفت که تاکنون موضوع توسط مسئولان این شرکت رد نشده و حتی گفته می شود فرد مذکور صبح فردا کار خود را به عنوان مدیرعامل آغاز خواهد کرد.

جدای از اینکه چنین انتصاب هایی آن هم در فاصله کمتر از یک هفته به پایان کار دولت شائبه برانگیز است، اصل چنین انتصابی هم کمی موضوع را پیچیده می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مسئله دار و دقیقه نودی《ک.پ》در شرکت متعلق به وزارت نفت

انتصاب مسئله دار و دقیقه نودی《ک.پ》در شرکت متعلق به وزارت نفت