مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-31سياسي

سفیر انگلیس: شاهد رنج مردم ایران از تحریم ها بودم/ از رفتن ناراحتم


راب مک ایر در پیام خداحافظی اش در پایان ماموریت در تهران نوشت: از رفتن ناراحتم و احساس می کنم که کار من در اینجا تمام نشده، اما می دانم که جانشین من این مسوولیت را همراه با احساسی مشابه ادامه خواهد داد.

- راب مک ایر در پیام خداحافظی اش در پایان ماموریت در تهران نوشت: از رفتن ناراحتم و احساس می کنم که کار من در اینجا تمام نشده، اما می دانم که جانشین من این مسوولیت را همراه با احساسی مشابه ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راب مک ایر در پیامی به مناسبت اتمام ماموریتش در ایران که در صفحه رسمی اینستاگرام سفارت انگلیس در ایران منتشر شده، نوشته است: در طول سه سال حضور در ایران، سیاست در داخل و خارج از کشور همچنان پیچیده بوده است.

با این حال باعث افتخار من بوده که به عنوان سفیر در اینجا خدمت کنم.

من شاهد رنج مردم ایران از تحریم ها بوده ام، ما در تلاش هستیم تا راهی دیپلماتیک برای بازگشت به توافقی پیدا کنیم که امیدواری به اقتصاد ایران و اعتماد بین ایران و جامعه بین المللی را بازگرداند.

وی ادامه داد: مردم ایران همیشه از من استقبال گرمی کرده اند و یک اشتیاق عمیق در بین مردم برای ایجاد روابط بین دو کشور وجود دارد.

بنابراین من می خواهم از همه ایرانیانی که ملاقات کردم برای مهمان نوازی و مهربانی شان در معرفی غنا، فرهنگ و سنت های ایرانی به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر انگلیس: شاهد رنج مردم ایران از تحریم ها بودم/ از رفتن ناراحتم

سفیر انگلیس: شاهد رنج مردم ایران از تحریم ها بودم/ از رفتن ناراحتم