مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:452021-07-31سياسي

تامین آب 8400 هکتار از اراضی کشاورزی از سد کرم آباد پلدشت


براساس تعهدات سازمان آب می بایست هشت هزار و 400 هکتار از 19هزار هکتار شبکه آبیاری اراضی سد کرم آباد پلدشت تا یک هفته آینده در فرآیند تحویل آب به سازمان جهاد کشاورزی قرار گیرد تا زمینه تامین آب این اراضی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از استانداری آذربایجان غربی، برای شهرهای تکاب و شاهین دژ در نظر گرفته شده، تصریح کرد: تا یک هفته آینده یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان تکاب تحویل خواهد شد و تهیه دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان شاهین دژ نیز تا شهریور ماه برنامه ریزی شده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حل سریع مشکلات مسکن مهر 264 واحدی در شاهین دژ و مشکل فاضلاب مسکن مهر 200 واحدی تکاب، ادامه داد: طرح 44 تختخوابی بیمارستان توسعه ای شهید راثی شاهین دژ تا پایان شهریور ماه امسال با تجهیزات کامل به بهره برداری خواهد رسید.

  نیکزاد افزود: همچنین با پیگیری های نماینده مجلس و تلاش استاندار آذربایجان غربی مقرر شده 2 مرکز فوریت های پزشکی در شهرستان های تکاب و شاهین دژ راه اندازی و ایجاد و تجهیزات مورد نیاز درمانگاه شهر کشاورز شاهین دژ نیز تامین شود.

وی اضافه کرد: براساس تعهدات سازمان آب می بایست هشت هزار و 400 هکتار از 19هزار هکتار شبکه آبیاری اراضی سد کرم آباد پلدشت تا یک هفته آینده در فرآیند تحویل آب به سازمان جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب 8400 هکتار از اراضی کشاورزی از سد کرم آباد پلدشت

تامین آب 8400 هکتار از اراضی کشاورزی از سد کرم آباد پلدشت