مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-31پزشكي

3138 بیمار بستری کرونایی در مازندران


در شبانه روزگذشته با ادامه پیشروی ویروس کرونا، موارد بستری کرونایی در استان مازندران به 3 هزار و 138 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها شاهد تداوم دردسرهای کرونایی در استان مازندران هستیم که تب تند کرونایی تمام استان را فراگرفته است.

افزایش شمار مبتلایان و بستری شدگان کرونایی در استان مازندران کماکان ادامه دارد و این روزها روزهای پردردسری را برای مردم  استان رقم زده است.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 402 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد 321 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 2هزار و 204 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 333 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 934 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3138 بیمار بستری کرونایی در مازندران

3138 بیمار بستری کرونایی در مازندران