مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-31پزشكي

افتتاح بیمارستان 700 تختخوابی «زهرا مردانی آذری» در تبریز با دستور رییس جمهور


بیمارستان خیرساز 700 تختخوابی «زهرا مردانی آذری» در تبریز با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس در قالب «سی و نهمین آیین پویش ره سلامت» به بهره برداری رسید.

- افتتاح بیمارستان 700 تختخوابی زهرا مردانی آذری در تبریز با دستور رییس جمهور ایسنا/آذربایجان شرقی بیمارستان خیرساز 700 تختخوابی زهرا مردانی آذری در تبریز با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس در قالب سی و نهمین آیین پویش ره سلامت به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز شنبه در مراسم بهره برداری از این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان بزرگترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان و نوجوانان در منطقه خاورمیانه است که با حمایت دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبریز راه اندازی شد.

محمدحسین صومی افزود: در دولت تدبیر و امید یک هزار و 100 پروژه ارزشمند بهداشتی و درمانی در استان آذربایجان شرقی با بیش از 700 هزار مترمربع زیربنا طراحی، اجرا، تجهیز و راه اندازی شده است.

وی با بیان این که در این مدت یک میلیون و 300 هزار مترمربع به عرصه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه شده است، اظهار داشت: بزرگترین خوابگاه دخترانه کشور با 2 هزار و 500 نفر ظرفیت تیر ماه امسال به دست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان 700 تختخوابی «زهرا مردانی آذری» در تبریز با دستور رییس جمهور

افتتاح بیمارستان 700 تختخوابی «زهرا مردانی آذری» در تبریز با دستور رییس جمهور