مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-31سياسي

روحانیت پیشگام دفاع از خاک مقدس ایران اسلامی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وجود 5 هزار شهید در دوران دفاع مقدس از قشر روحانیت نشان از پیشگامی آنها در دفاع از حریّت، ناموس و خاک مقدس این سرزمین است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وجود 5 هزار شهید در دوران دفاع مقدس از قشر روحانیت نشان از پیشگامی آنها در دفاع از حریّت، ناموس و خاک مقدس این سرزمین است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب با بیان این که غدیرخم نه تاریخ است نه روایت، بلکه غدیر ولایت است، گفت: پشتوانه غدیر رسالت است و پسوند آن امامت و ولایت است و بدون شک واقعه غدیر روزی سرنوشت ساز برای اسلام است.

وی با تبیین اهمیت غدیر در جامعه افزود: وظیفه حوزه و دانشگاه است که با برگزاری نشست های علمی و معرفتی در سطوح عمومی و تخصصی از تمام امکانات و زیرساخت های فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج غدیر اهتمام کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت همت جهادی رسانه ملی برای ترویج معارف و فرهنگ غدیر گفت: امروز در این آشفته بازار که هجمه های زیادی علیه روحانیت انجام می گیرد باید به خانواده های طلاب تبریک گفت که فرزندان خود را برای تحصیل علوم دینی به این خیمه گاه فرستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت پیشگام دفاع از خاک مقدس ایران اسلامی

روحانیت پیشگام دفاع از خاک مقدس ایران اسلامی