مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:252021-07-31پزشكي

دورود در شرایط پرخطر قرار دارد


شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به ماه گذشته در دورود افزایش یافته و این امر وضعیت شهرستان را در شرایط قرمز و پرخطر قرار داده و شاهد افزایش چشمگیر بیماران شناسایی شده مبتلا به این ویروس هستیم.

- ایسنا/لرستان فرماندار گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به ماه گذشته در دورود افزایش یافته و این امر وضعیت شهرستان را در شرایط قرمز و پرخطر قرار داده و شاهد افزایش چشمگیر بیماران شناسایی شده مبتلا به این ویروس هستیم.

خدانظر دریکوند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به ماه گذشته در دورود افزایش یافته و این امر وضعیت شهرستان را در شرایط قرمز و پرخطر قرار داده و شاهد افزایش چشمگیر بیماران شناسایی شده مبتلا به این ویروس هستیم.

وی افزود: از ابتدای مرداد ماه تا روز گذشته تعداد 1047 نمونه تست کرونا در شهرستان گرفته که از این تعداد تست 530 نفر مثبت اعلام شده است.

دریکوند ادامه داد: مردم باید بیش از این پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و توقع اینکه همه چیز با زور و اجبار حل بشود را نداشته باشند.

فرماندار دورود تصریح کرد: مردم باید بدانند جان خود و خانواده هایشان در خطر است و به همین منظور پروتکل های بهداشتی را از درب منزل با زدن ماسک بیش از پیش رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورود در شرایط پرخطر قرار دارد

دورود در شرایط پرخطر قرار دارد