مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:502021-07-31سياسي

ابلاغ پیام تسلیت رییس جمهور به خانواده رییس فقید بنیاد مسکن


رییس دفتر رییس جمهور شنبه شب به نمایندگی از رییس جمهور با حضور در منزل مرحوم مهندس علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، - یاد و خاطره وی را گرامیداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود واعظی در این دیدار که مهندس محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت، از مرحوم تابش به عنوان یکی از مدیران خدوم، پرتلاش و متعهد نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که در طول دوران زندگی اش در مقاطع مختلف و در مسئولیت های گوناگون در خدمت به نظام اسلامی از هیچگونه تلاشی فروگذار نکرده است.

دکتر واعظی افزود: مرحوم تابش در همه مسئولیت های خود به ویژه در دوران تصدی مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انگیزه و اراده راسخ خدمت به مردم به ویژه محرومین را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود و خدمات ارزشمند ایشان به خانواده های خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همیشه در خاطره این ملت زنده خواهد ماند.

وزیر راه و شهرسازی نیز با تقدیر از تلاش ها و خدمات رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ابراز تاسف از اینکه نظام جمهوری اسلامی از وجود مدیری متعهد، پرتلاش و خدوم محروم شده است، گفت: مرحوم تابش از بهترین مدیران کشور به ویژه در بخش مسکن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ پیام تسلیت رییس جمهور به خانواده رییس فقید بنیاد مسکن

ابلاغ پیام تسلیت رییس جمهور به خانواده رییس فقید بنیاد مسکن